Bir Varmış Bir Yokmuş Masal Böyle Başlamış

30 Nisan 2010 Cuma

BEZSİZ HAYATTT

Ve perde.......... Yeni bir sayfa daha açtık hayatımızda dün itibariyle.Geç kalmış yeni bir başlangıç hani herkes aaa hala bezlimi dediği için geç kalmış diyorum yoksa benim bu durumu kafaya taktığım falan yok.Dün ilk kez çağan tüm günü bezsiz geçirmiş ,mişli konuşuyorum çünkü öğretmeniyle bana sürpriz yaptılar.Akşam üstü çağanı okuluna almaya gittiğimde göğsünde çiçek şeklinde kocaman artık ben büyüdüm abi oldum yazılı bir stikırla karşıladı.
Bende meraklaa nedenini sordum bana bir sürprizleri olduğunu söylediler hadi anlatın bakalım neymiş bu sürpriz ve öğretmenimiz açıklamayı yaptı; biz bu gün sabah bezimizi çıkardık ve hiç bez bağlamadık ve çişimizi de gelince söyleyip tuvalete yaptık. Olleeeeeey çığlıklar, aferinler, tebrikler, kutlamalar hepsi havada uçuşuyordu anne her zamanki gibi duygulu anlar yaşadı.
Aferin benim oğluma bezsiz ilk günü geçirmiş,öğretmenleri,arkadaşları onu alkışlamışlar,tebrik etmişler teşfik çokmuş yani anlayacağınız...
Dün çağanı okuldan aldıktan sonra çağan uyuyana kadar geçirdiğimiz sürede hiç altına kaçırmadı hep çişi gelince söyledi koşa koşa tuvalete yetiştik çok keyifliydi küçük adam bir kez daha abi oldu ve büyüdüğünü gösterdi.
Çağanı büyütürken tek acele attiğim şey ayakta sallanarak uyumayı bırakmasıydı neyse ki zaman gelince bırakmıştı(Çağanı sallanarak uyumaya annanesi alıştırdı). Beni bir tek onu sallayarak uyutmak zorlamıştı onun dışında hiç bir şey için acele etmedim acele etmeyeceğimede söz vermiştim. Bu günleri hızlı yaşayarak unutmak değil sindirerek hatırlamak istediğim için ve bir de zamanı gelince zaten herşey yoluna giriyordu.
Bezle ilgilide böyle oldu sanırım, Daha öncede bir kaç kez lazımlığa yada tuvalete oturtmayı denemiştim ama popom üşüyor anne,popom acıyor anne diye pek istememişti. Bende ısrar etmemiştim sonrasında zaman zaman hazırlık olsun diye istediğinde tuvalate çişimizi yapıyorduk .
Öğretmeniyle de bu konuda konumuştuk ;birbirimizi destekleyerek bezden kurtulmayı düne kısmetmiş çağanda hazırmış artık hiç red etmedi ve küçük adam artık bezsiz.Ve ilk kez bu sabah okula bezsiz abi olarak gitti hadi bakalım hayırlısı.......
Seviyorum bu yeni sayfaları hayatımıza renk,neşe, mutluluk katıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder