Bir Varmış Bir Yokmuş Masal Böyle Başlamış

29 Nisan 2010 Perşembe

Sınıf arkadaşımız ve şeker öğretmenimiz :))23 NİSAN kutlamalarında

Nedense 23 nisan günü kalabalıktanmıdır nedir poz verme konusunda pek istekli değildik

23 Nisanda ki okul sergimiz ve çağanın sergiye katılan resmi :))


Anne ve çağan sergiyi gezeriken çok güzel bir duyguydu...



Veeeee ÇAĞANNNNNNNNN
Çok keyifli ve eğlenceli bir gündü.
İlk kez çağan farkında olarak 23 nisan kutladı .23 nisan şarkıları öğrendi sınıf süsledi .Okulunun etkinliğine katıldı.Çağanların sınıfı en küçük sınıf olduğu için gösteriye çıkmadılar ama resimleri sergide yer aldı. Seneye inşallah çağanda katılacak gösterilere daha büyük bir abi olarak.Diğer çocukları bile izlerken inanılmaz duygulandım çağanı izlerken neler olabilir hayal bile edemiyorum.
Öğretmenilerimizi ve arkadaşlarımızı ilk kez okul dışında gördük ve çağan bu durumu yadırgadımı yada ne hissettiyse davranışları farklıydı yeni ortamlara girdiğinde alışma devresinde biraz çekingen olabiliyor ama .... ama bu sefer tanıdığı insanlarada aynı muameleyi yaptı ilginç bir gündü neyse bir süre sonra durum düzeldi ve eski çağan geri geldi.
Bunun dışında çok keyifli ,güzel ve özel bir gündü ......



1 yorum:

  1. canim arkadasim,,

    vakit buldukca yazilarini okuyorum ..bende cok iztiyorum yazmak ama henuz vaktim olmadi :) ama sen yasemin zaten benim yasadiklarimin cogunu anlatiyor paylasiyorsunuz gerci benim bide eklemek zorunda oldugum kocaman bir gurbetligim var ama olsun onu sizlerle kisitli zamanlarda gorussekte paylasiyoruz ve sizlerin varliginizi hep hissetiyorum,,seni cok opuyorum,,cagan ida cok,,anne olmak oyle bisey ki bazen anlatilmiyor sadece yasaniyor ama sen anlatmayida basariyorsun ,,hepimiz adina tesekkurler,,caganda sansli bir cocuk olucak ilerde bunlari okuyunca ...

    YanıtlaSil