Bir Varmış Bir Yokmuş Masal Böyle Başlamış

15 Şubat 2010 Pazartesi

BİR OYUNCAKÇI MACERASI

Dün sevgililer günüydü belki bir sürü insan için hatta çağan gelmeden önce ki yaşamımda benim için bile çok özel bir gün olabilirdi.Anne olmaktanmıdır nedir dünkü yaşadığım olay beni sevgililer gününden daha fazla heyecanlandırıyor.
Dün bir kez daha sarı kuzunun büyüdüğünü anladım ve hissettim çokta mutlu oldum.Hiçbir zaman çobuk büyüsün,ne zaman konuşacak,hadi artık yürüsün gibi kaygılarım olmadı.Hep sindire sindire evreleri geçirelim bir daha geri dönüşü yok diye düşünerek günü yaşadım.Ama bu farklı birşey ondan yeni tepkiler görmek gelişimiyle ilgili yeni şeyler yaşamak hep keyifli ve heyecan verici.

Gelelim düne çağanla ilk bilinçli oyuncakçı ziyaretimize.Daha önceleride oyuncakçı ziyaretimiz olmuştu yada marketlerin oyuncak reyonlarını ziyeret etmiştik. Ama çoğunlukla oyuncaklarını hep biz seçip almıştık ve çoğunda da çağan yanımızda yoktu.
Yanımızdaykende küçük olduğu için bir oyuncakla ilgili gereksiz ısrarını kolayca başka bir yöne çekebiliyor dikkatini dağıtabiliyorduk.Ama artık büyüyoruz ve bir ben olma savaşı veriyoruz .
Çağanla oyuncakçıya girmeden önce bir pazarlık yaptık istediği tüm oyuncaklara bakabilecekti ve istediği oyuncağı inceleyecekti ama çıkarken en çok istediği ve beyendiği bir oyuncağı alabilecekti.Tabi bu pazarlık ilk kez bu kapı önünde yapılmadı daha öncesinde de evde bir kaç kez bu konuşma yapıldı. Nereye gidicez ,çağan oyuncakçıda neler yapıcak, hiç bir şey için tutturmayacak gibi bir sürü konuşma.Ve sonunda kapının önünde tekrarlandı, içeri girildi. Anne çok heyecanlı bu kadar konuşmaya rağmen neler olucak çağan su koyverecekmi güzel güzel gezip çıkabilecekmiyiz yoksa dışarı çıkarmak için kıyametmi kopacak.Derken tek tek reyonları geziyoruz ve el ele dolaşıyoruz bakmak istediği oyuncaklara bakıyor pilli olanları çalıştırıp deniyoruz,sadece büyük bir oyuncak kepçenin önünde küçük bir ısrar ama oda çabucak telafi ediliyor. Çağana daha yeni bir kepçe aldığımızı ve bugün beyendiği başka bir oyuncağı alacağımızı söylüyorum.(Bu arada çağan tam bir kepçe hayranı ve kepçelere takmış durumda)Neyse uzun zamandır istediğimiz üç tekerlekli scoterı alıp oyuncakçıdan çıkıyoruz.Ve tabiki mutlu son evet oğluş büyüyor onunla düzgün bir şekilde konuşunca anlatınca bir sürü macera güzel atlatılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder